Wednesday, February 1, 2012

FAQ untuk NUTRELLE

SOALAN LAZIM BERKAITAN NUTRELLE

1-Siapakah yang paling memerlukan NUTRELLE ?

NUTRELLE sangat disyorkan kepada golongan :-

i-pengidap sembelit kronik, kurang bersenam, obes, stress berlebihan, sentiasa letih, penghidap migraine dan kurang tidur

ii-pengamal yang suka mengamalkan pemakanan yang kurang sihat seperti gemar kepada makanan segera, manis atau terproses

iii-ingin mendapatkan penyerapan yang sempurna dari pengambilan pemakanan kesihatan yang diamalkan

2-Bagaimana mengamalkan NUTRELLE?

Bancuhkan 1 paket NUTRELLE dengan 200ml air sejuk atau air pada suhu bilik dan minum dengan segera. Disyorkan pengambilan sebelum makan malam.

3-Bolehlah NUTRELLE diamalkan bersana ubat hospital atau bersama makanan tambahan yang lain?

Teruskan seperti biasa, Cuma jarakkan pengambilan NUTRELLE selama 2 jam sebelum atau selepas pengambilan NUTRELLE

4-Berapa lamakah keberkesanan NUTRELE dapat dirasakan?

Kesan melegakan sembelit dan masalah gastrousus boleh dirasai lazimnya selepas 6-10 jam namun kesannya mungkin berbeza mengikut individu.Kebiasaannya pada minggu pertama, kekerapan pergerakan usus akan dipertingkatkan kepada 2-4 kali sehari. Pada minggu kedua, frekuensi akan dikurangkan secara berperingkat kepada 1-2 kali sehari seterusnya kembali normal pada minggu berikutnya.Apakah yang dimaksudkan dengan gejala “GASTROUSUS”?sila klik.

5-Adakah kesan tindak balas?

Proses ditoksifikasi tubuh kadangkala boleh menyebabkan krisis pemulihan pada peringkat awal pengambilan. Perasaan letih, pening, ketidakselesaan perut dan sakit sendi merupakan simpton sementara dan akan hilang dalam tempoh beberapa hari. Disyor untuk lebihan minum air dan tingkatkan pengambilan sayur pada ketika ini.

6-Bolehlah NUTRELLE disyorkan kepada ibu yang sedang mengandung atau ibu yang sedang menyusukan anak?

Walaupun NUTRELLE mengandungi bahan semulajadi, namun adalah disarankan agar pengguna mendapatkan khidmat nasihat dari pakar sebelum pengambilannya.

7-Berapa lama perlu mengamalkan NUTRELLE?

Bagi tujuan DETOKSIFIKASI sistem badan, disyorkan pengambilan NUTRELLE selama tempoh 3 bulan secara berterusan bagi satu sesi lengkap. Ini supaya member satu tempoh yang mencukupi bagi pembersihan system badan dan organ penting menyahtoksik setelah sekian lama tubuh terdedah kepada toksin yang terkumpul.

8-Bolehkah NUTRELLE membantu melangsingkan tubuh badan?

Sudah tentu. Membersihkan usus dapat mengeluarkan sisa sisa yang terkumpul di dalamnya. Manakala system badan yang bersih dari toksin berupaya untuk berfungsi dengan lebih efisyen dan kadar metabolism dapat ditingkatkan yang secara langsung dapat membantu pembakaran lemak. Dengan mengamalkan gaya pemakanan yang sihat dan bersenam, NUTRELLE dapat membantu proses pelangsingan badan.